Sunday, March 25, 2007

Velkommen til min nye blogg!

Dette er min hobbydagbok på nett. Jeg har prøvd meg på litt blogging før, men jeg hadde litt dataskrekk, så det gikk ikke så bra. Nå har jeg begynt å komme over den, så da prøver jeg meg på nytt. Har sett mye fint i andres blogger og fått mye inspirasjon! Håper du vil legge igjen en liten hilsen dersom du er innom her og besøker meg!
I det siste har jeg sydd en del småklær til barnebarnet. Dette er en liten sommerkjole i bomullsstoff med pyntebånd fra Tilda. Har ikke brukt noe mønster her, tok bare mål av den lille modellen, så det er ca 2 år str.


Her har hun fått et lite skaut til kjolen, syntes det passet så godt til!


Her er mormorjenta klar for sommeren!




Hekla kjole i blå alpakka. Str 2 år.

Her har den kommet på et lite bursdagsbarn.


6 comments:

Anniche ♥ Annas Rom said...

Hei
Så hyggelig å se at du er tilbake:))
Flotte ting du har laget til ditt nydelige barnebarn!!!
Likte godt kjolen i tilda stoff!

A
HTTP://ANNICHE-DESIGN.BLOGS.NO

Katarina said...

Nydelige kjoler du har laget! Helt fortreffelig!

Nette said...

Gratulere med ny blogg da!!!

Ellie said...

Det var noen nydelige barneklær du har laget! Heldig lite barnebarn som får så flotte kjoler.

[morgrethe] said...

Hei, og gratulerer med ny blogg. Kjempefin kjole du har sydd. Skal hilse fra Åse nabo, sitter å chatter med henne på msn nå. Hun vil også begynne å skrive blogg, så hun har planer om å besøke meg etter påske for å lære det. Ha en fin kveld! Hilsen Grethe (søster til Åse).

Guro said...

Så nydelig den bomullskjolen var! Gratulerer med ny blogg :O)