Tuesday, June 12, 2007

Godt fornøyd med utstillingen

I helga hadde jeg utstillingen min. Jeg er veldig fornøyd med besøket, og de mange gode tilbakemeldingene. Fikk mye positiv respons. Det gir meg lyst til å fortsette med malingen. Fikk også solgt noen bilder.

Her vil jeg vise dere noen av mine bilder.



Her er noen akrylbilder samlet på en av veggene i lokalet.



"Valmueenga" i akvarell.



" Rose."


"Torso"



"I hønsegården"


"Vindu III"

"Blåveis"

"Gårdstunet"




Dette er et lite utvalg av bildene mine som jeg hadde med meg på utstillingen .Nå legger jeg fra meg malingen og bloggingen noen uker, og vil med dette ønske dere alle en riktig god sommer!











19 comments:

Anonymous said...

FOR noen utrolig flotte bilder...

Ha en flott sommer du også...

Andrea said...

Du er virkelig en stor kunstner, for noen vakre bilder du har malet, helt nydelige. Ønsker deg en god sommer også, så håper jeg du koser deg så mye med maling og andre prosjekter, så mye fint!

Anonymous said...

Å så mye fint du har malt... flink er du virkelig...Ja er det ikke gøy med utstilling, og ikke minst postive tilbakemeldinger... det gir en jo blod på tann!
Ha en kjempefin sommer!

Sigurd Olav Silset said...

Mange fine bilder her ja:) Synd jeg ikke kunne komme på utstillingen:)

åsemor said...

Fine bilder du maler, Valmueenga var bare såååååååå fin.
God sommer til deg og , men vi snakkest nok :)

Anonymous said...

Så fine bilder! vær stolt av deg selv! Sliktbilde som vindu, har jeg også malt flere ganger. De er så koselige!
Å male er skikkelig gøy!!

Thea said...

Hei, datt tilfeldigvis innom bloggen din.. Kjempefine bilder du har malt!!! Likte spesiellt godt Torso. Ha en flott kveld:) Thea

Anonymous said...

Er bare innom som snarest for å ønske deg en riktig GOD SOMMER...

[morgrethe] said...

Så fine bilder du har hatt på utstillinga. Valmue-enga var bare kjempefin... Hmmm... ser Åse-søster også har skrevet det. Ha en fin sommer, håper dere får fint vær i Romsdalen. Vi skal oppover først i august, så da blir det iallefall supert vær:o)

Anonymous said...

Flotte bilder som vanlig :)

Riktig god sommer til deg også!!

Merete said...

Nydelege bilder du har malt!! og såå kjekt at du fekk solgt ein del på utstillinga og :o) Ha ein flott sommar!!

Anonymous said...

ces peintures sont magnifiques !
Bravo !

min sin lille tue said...

Flotte bilder du maler! Jeg likte så godt det med fiskene, morsomt. Ha en fin dag.

Anonymous said...

Så flotte bilder du lager! De er rett og slett nydelige! Jeg malte litt akvarell selv også for flere år siden, men sluttet helt mens ungene var små. Fant ikke roen tror jeg. Kanskje jeg skulle begynne igjen...
Ønsker deg en riktig fin sommer!

@afjo72 said...

Moro! Gratulerer med godt resultat! :o)

God sommer også til deg! :o)

GAWO said...

Riktig fine bilder. Håper du viser flere på bloggen din. :-)

Anonymous said...

Så flotte bilder! Jeg falt for "blåveis".... Håper du har hatt en fin sommer så langt, og ser frem til å følge bloggen din utover høsten! :-)

Beate said...

Wow! Så flotte bilda.
Takk for titten :)

Midnattsola said...

Nydelige bilder! Ha en fin sommer!