Monday, May 28, 2007

Fornyelser i hagen

Vi har utvidet steinplatten som vi lagde i fjor. Kjøpte til
noen steinheller på Monter. Kjøpte også tre billige levegger der som vi har satt opp rundt. Jeg vil finne noen nye hagemøbler å sette der.( Nå er det bare noe gamle.) Kanskje Ikea har noen.


. Var på gartneri og fant denne morsomme anda/gåsa, og måtte bare ha den.




Jeg har laga denne hagenissen av gips, malt den med hobbylakk og lakket den to strøk. Den skal stå og passe på hagen min.




Må også vise dere denne fine blomsterkassen som jeg kjøpte tidlig i vår. Den står med margritter i på verandaen min.


Denne søte kanna kjøpte jeg på Europris.





19 comments:

Sigurd Olav Silset said...

Så fin platten ble. Bli kjekt med en litt luftigere sitteplass på varme sommerdager, da koker det på verandaen!

åsemor said...

En riktig kosekrok du har fått deg, Anne. Fine sommerting du har kjøpt deg.
Ha ei fin uke :)

Beate said...

Flott uteplass du har. Koselige "potta" til blomstene også :)

Anonymous said...

Koselig dere har fått det i hagen. Tror jeg må ta meg en tur på Europris, dem har så masse søtt der.
Ønsker deg ei flott ny uke.

Anonymous said...

Så koselig hage du har...
Levegger er en lur sak, når vinden blåser mer enn svak bris...

Ha en flott kveld...

Reidun May said...

Så fin kanne! Europris slår til igjen! Takker for svaret på bloggen min :)

Anonymous said...

For en koselig uteplass dere hadde lagd! Masse fine hageting du hadde kjøpt deg! Skulle sett etter noe sånt vi også.. .

Kanna var veldig fin, såg den på europris en dag jeg hastet forbi.. Ble ikke kjøpt noe pynt, bare kjedelig ting!

Nette said...

Vart bedre med vegger der ja, blir nok koselig!

[morgrethe] said...

Kjørte forbi huset ditt i går.... sa til kjæresten at der bor ei jeg blogger med.... *smil* Koselig krok du har fått i hagen, og masse fine blomster.

Anonymous said...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Flott uteplass dere har ordnet dere. Lurt med de leveggene.
Har sittet her og kost meg med å bla litt i bloggen din. Du er virkelig dyktig! Sååå flotte malerier og nydelige lappetepper også. Likte godt det med stjernene. Og så ble jeg veldig imponert over dåpskjolene da. For et arbeid som ligger bak! Nydelige var de!

Anonymous said...

Så mange koselige detaljer du har i hagen din! Nå kan vi bare glede oss til sommeren kommer på ordentlig! :-)

Anonymous said...

Så sommerlig det var hos deg nå da!!! Ser ut til at du bare venter på sola nå....som alle oss andre!

Andrea said...

Det ble en sikkelig koselig utekrok, der kan man sitte mye og kose seg utover sommern. Den søte kannen fra Europris var nydelig, det må jeg også kjøpe meg. For en morsom gås, det er så mye fint å finne på gartnerier. Ønsker deg en fin helg...

LiSbEtH said...

har sett platten din "live" og det ble veldig fint.. go helg.

Stina said...

Vad mysigt!...eller koselig, som ni säger. Puss

Anonymous said...

Kjekke levegger! Sånne skal jeg foreslå for maken, vi trenger nemlig litt le ved plenen på hytta, det blåser alltid "rett igjennom" akkurat på den siden. Godt tips! Takk

ha en fin søndag

Stina said...

Tack, min vän!
Ha det så bra idag! Kram

Anonymous said...

Kjempekoselig uteplass du har fått deg. Mange fine detaljer i hagen din.
En slik kanne har jeg også kjøpt på Europris, jeg har stemor i min.
Ønsker deg en flott dag.

Anonymous said...

Nå synes jeg det er på tide at du kommer deg på lufta igjen. Sommeren er over!