Tuesday, May 22, 2007

VÅR

Endelig et nytt livstegn i fra meg. Det har vært travle
tider med forberedelser til utstillingen jeg skal ha på juni. Innimellom er det blitt tid til noen turer på den populære turstien vi har her i bygda. Jeg kaller den for Bjørnsonsstien, flott navn og en flott sti å gå tur på. Vi har hatt en forsmak på sommeren og ute vokser både blomstene og ugresset.

Dette er den flotte stien hvor jeg og mannen min ofte går tur. På enden av turstien ser vi rett mot mektig natur , fjord og fjell.


Et av bildene jeg holder på med, vet ikke om det er helt ferdig ennå. Noen som har forslag til navn?



Sikre vårtegn: Løvetann på plena og måke på taket.


Sommerblomstene er også blitt pantet, får håpe vi slipper unna frostnetter framover.


Skal prøve å fornye bloggen oftere framover. Takk til alle som har vært innom meg. Ha en god uke!

9 comments:

åsemor said...

På Bjørnsonstien er det fint å gå , må bare tilstå at det er lenge siden jeg har vært der :(
Ja, nå får vi satse på at det ikke blir flere frostnetter, får plante i pinsa jeg. Gleder meg til utstillinga !

LiSbEtH said...

Ja, du er ganske heldig du, som bor midt i "måseland". Liker dem absolutt ikke..

Sigurd Olav Silset said...

Vi må gå oss en tur igjen på stien, det er så fint der:) Guttene hadde nok elsket å gå der!

[morgrethe] said...

Til og med jeg har gått der:o) Tok bilder av Ane der når hun var konfirmant. Skikkelig fint turområde. Bildet ditt var kjempefint. God pinse.

Petunia said...

Bildet du ville ha en tittel på ligner med en gang jeg ser på det...skyskrapere...ligner høye hus...hva med å kalle det for det eller "drabant" "urban"...
Er kanskje helt på villspor nå...men det var innskytelsen jeg fikk da jeg så bildet!
Lykke til!!!

Nette said...

Æ å blir med å rusle oppover der igjen ja! Knallfint!

Anonymous said...

Forslag på maleriet, navn, altså: URBANT

Så koselig sti. Jeg bor like ved en skog med mange turstier(like over veien her, faktisk) Går heller tur til byen, urban som jeg er, hi hi....

Petunia said...

Hei igjen!
Du kan jo lage en konkurranse her på bloggen din. Den som kommer på den beste tittelen til bildet ditt får tilsendt en lite (symbolsk) premie av deg... Hvis du annonserer konkurransen på hobbyforum eller hobbyboden, er vi nok av damer som lar oss bestikke av noen garnnøster...he he!
Takk for hilsen på bloggen min!
God helg!

Reidun May said...

Synes det bildet hadde en varsomhet i seg, vet ikke hva det var som fikk meg til å tenke det..
Så mitt forslag er noe i den dur. VARHET eller VARSOMHET. Har du selv en forklaring på hva det er? Hvor henter du inspirasjonen fra? Naturen? (dumt spørsmål kanskje men jeg spør likevel..)
Kommer på utstillingen!