Friday, May 4, 2007

Bygaven og kjøkkensett.

Da er det fredag igjen, og det er deilig! Jobba mye denne uka, puh. Siden sist har jeg sydd meg nytt kjøkkensett. Fikk ideen da jeg var inne på Kreoline sin blogg for en stund siden. Synes at de dukene hun hadde der var så fine, så det måtte jeg også prøve. Og her er resultatet.




Dette er bygaven min som jeg fikk av Annette da hun var i Oslo. Hun fant noen fine stoffer til meg. Må finne noe spennende å lage av disse. Jeg må innrømme at jeg er litt "stoffgal"!!!!

Synes foresten at det er litt vanskelig å finne litt spesielle blanke stoffer.

.

.


Fikk også noen fine bånd som jeg kan bruke til litt av hvert. Det ble litt vanskelig å ta bilde av, men de er kjempefine. Vi får se etterhvert hva jeg kan bruke de til.


_

Ellers så skal jeg slappe av helga, kanskje male litt. Blir det fint vær (håper det), skal jeg være ute i hagen og plante litt. Vil takke alle som har vært innom bloggen min for fine kommentarer og ønsker dere alle en kjempefin helg!

9 comments:

åsemor said...

Gleder meg til å se hva du lager av "bygaven".
Vi får satse på finvær i helga:)

Sigurd Olav Silset said...

Ble kjempefint kjøkkensett, og de stoffene er helt nydelige, jeg har sett de"live". Blir spennende å se hva du finner på med stoffene:)

Anonymous said...

Å hva skal du sy av dem mon tro? Fine stoffer!
Vil ønske deg ei flott helg.. Håper du får vår-vær!:))

Merete said...

Så fin duk du har sydd!! er det ikkje kjekt å henta inspirasjon frå andre på nettet?? Mange flotte stoff du har fått tak i og.. Ha ei flott helg!

MODERN COUNTRY said...

Duken ble jo kjempeflott!! Ja, vet du, jeg har blitt mye inspirert av Kreoline selv, ho er kjempeflink ho også :) Håper du har hatt en fin helg og spent på hva du har malt. Jeg har ordnet i hagen i hele dag og fikk tatt noen bilder. Legger vel ut en ny post i kveld eller i morra. Ha en fortsatt fin kveld og så sees vi om litt :)

Andrea said...

Kjempe fin duk du har laget, det kjøkkensettet ble jo helt nydelig! Så mange fine farger på forskjellig stoff du har fått deg, blir spennende å se hva du kommer til å lage av det. Håper på å få se noen fine malerier igjen fra deg, du lager så mye fint! Ønsker deg en fin uke...

Anonymous said...

Nydelig kjøkkenduk... Har en del (mye ifølge gubben) stoff jeg også men har ikke råd til å bruke de... må vel skjerpe meg der tror jeg...
På Grønnland i Oslo finnes det utrolig masse flotte stoffer og bånd... synd det er så langt dit...

Ha en flott kveld...

[morgrethe] said...

Duken din ble kjempefin. Du tryller vel frem noe fint med stoffene snart tenker jeg. Ha ei fin uke.

@afjo72 said...

Så spennende! Hva blir det ut av de flotte stoffene montro...? Spent, spent. :o)

Ha en fin tirsdag!