Friday, April 27, 2007

Nye malerier

Vil starte denne gangen med å takke alle som har vært innom meg
for de fine kommentarene jeg har fått. I dag vil jeg vise fram mine to siste malerier.
_
Dette et akrylmaleri som jeg har malt etter en ide fra ei hobbybok, husker ikke navnet i farten. Størrelse på bildet er 40 x 120 cm. Dybde på lerretet er 4 cm.

Vi har nettopp pussa opp badet vårt, så jeg tenkte at jeg måtte male meg et nytt bilde for å pynte opp litt. Dette er de eneste gullfiskene som kommer inn hos meg.
Bildet er 40 x 40 cm.
Fant en sølvfarget sveveramme som passet til bildet.
I helga har jeg planer om å få malt litt bilder, utstillingen nærmer seg med stormskritt. Ønsker alle sammen en kjempegod helg!

10 comments:

@afjo72 said...

Kjempeflotte!! - såååå dyktig du er! Veldig morsomt det med fiskene, hadde virkelig passet rett inn på badet mitt. Kanskje jeg må ta meg en tur på utstilling...hihi...

God helg!!

Anonymous said...

Så søte gullfisker du har da...

Ha en flott kreativ helg...

åsemor said...

Så fine bilder.Skal ta meg en tur på utstillinga , gleder meg.
Ha ei kreativ helg :)

LiSbEtH said...

Kjempefint fiskebilde.. Du e kjempeflink.

[morgrethe] said...

Fine bilder du har malt. Utrolig kreativ familie dere er, det må være gøy å ha slike evner. God helg fra meg.

Sigurd Olav Silset said...

Bildene kommer til å gå unna på utstillinga, vi gleder oss!

Nette said...

Men du må ikke selge gullfiskene nei, de e så kuuuul!

Anonymous said...

Tusen takk :) Du maler veldig flotte bilder også... gode farger! De fiskene minte meg så om en oppgave jeg hadde på forming en gang i tiden! Det var moro å se! De sveverammene er smarte, ikke dyre heller! I Danmark har de hatt dem i årevis, sannelig på tide de fikk de her hjemme også!
Ha en deilig 1. mai!

Anonymous said...

Så flotte bilder!!!
Det med gullfiskene var det skikkelig fart i, det likte jeg!
Utstilling? Er det din utstilling?

Anonymous said...

Hei!

Så masse fint du lager altså!

Fiskene var bare så fine! Likte det kjempegodt!