Tuesday, April 10, 2007

Vårklær

Da er påska over og hverdagen på plass igjen. Har vært en liten tur på besøk hos slekt og venner i Trondheim, men ellers har vi vært hjemme og kosa oss sammen med barn og barnebarn.
Her er bilder fra en finværsdag!
Annika har fått seg nye klær til vårgarderoben.
Er hun ikke fin da?
Jakken er sydd i rosa polarfleece og er foret med prikkete bomullsstoff inni hetta og i lommene.
Skjørtet er egenkomponert, innspirert av ballongskjørtmoten som er in igjen.
Mønsteret på jakken fant jeg i "Alt om håndarbeide".

11 comments:

[morgrethe] said...

Kjempefine vårklær. Yndig på ei yndig jente. Nå har jeg fått besøk av Åse-søster, så nå spørs det om det blir blogg på henne også;o)

@afjo72 said...

Hun er kjempefin! Også så søt da, ikke minst. :o)

Anonymous said...

Så nydelig jente i ny vårgarderobe...

Ha en flott kveld...

Anonymous said...

For en sukkersøt lita prinsesse! Du, "alt om håndarbeide" har jeg massevis av, men de er nok 10 år gamle. De skal jeg jammen ta frem og titte på en dag. Men å sy klær, det gjør jeg helst ikke. Det får "proffene" ta seg av!

Stina said...

Vad otroligt söt, alltså. Kram Stina

Andrea said...

Den var utrolig søt på en så fin liten jente. Du lager så kjempe mye fine ting! Ha en fortsatt fin uke...

Stina said...

Tack, gulliga du. Stina

Anonymous said...

Så flink du er med symaskinen!! Og annika er heldig som har deg som mormor..du syr jo så mykje fint til henne :o)

Kreoline said...

Så skjønn Annika var i jakken og kjolen, kjempesøtt, nydelig jakke, så er fleecejakker så gode og varme.

Anonymous said...

Hei,
takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Kjempesøt lita jente - og heldig som får masse fint hjemmelaget tøy! :-) Ha en riktig god helg!

Anonymous said...

Takk for en interessant blogg